Naar hoofdinhoud Naar hoofdnavigatiemenu Naar footer Naar zoekveld

    
            
                    Logo Uitgeest
Aanvragen
en regelen
Over de
gemeente
Raad en
College

Middelweg 28
1911 EG Uitgeest

Postbus 7
1910 AA Uitgeest

Contact

info@uitgeest.nl
14 0251 (zonder netnummer)
+31 251 36 11 11 (buitenland)
+31 6 821 592 96 (WhatsApp
bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 16.30 uur)

Zoeken
Lees voor
Naar homepage Aanvragen en regelen Afval

Afval

  • Download nu de nieuwe afval-app Mijn Afvalzaken

  • Afvalkalender rolcontainers

    ophaaldagen, rolcontainer kapot of kwijt, extra gft-container, niet of half geleegde rolcontainer

  • Grof afval laten ophalen

    afval dat te groot is voor de rolcontainer kunt u laten ophalen

  • Tarieven voor afvalinzameling

    inzicht in uw kosten

  • Openingstijden milieustraten

    in Bergen, Egmond, Schoorl, Uitgeest, Castricum en Heiloo

  • Pasjes

    voor gebruik van de ondergrondse containers appartementengebouwen

  • Meer afval scheiden

    grondstoffenplan 2020-2025

  • Tegemoetkoming medisch afval

    voor hogere kosten door een medische aandoening of chronische ziekte

  • Veenislaan verzamelplaatsen (clusterplaatsen)

Uw melding of klacht over afvalinzameling

  • Klachten of meldingen over de dagelijkse afvaldienst geeft u door via melding maken of de Fixi-app. Bijvoorbeeld over een niet-geleegde rolcontainer, volle afvalbakken, illegaal gestort afval en zwerfafval.
  • Klachten over afvalinzameling geeft u door via het e-mailadres afvalscheiden@debuch.nl. Bijvoorbeeld over een verzoek voor een extra groene container of een verkeerd gestuurde brief. 

Middelweg 28
1911 EG Uitgeest

Postbus 7
1910 AA Uitgeest

Contact

info@uitgeest.nl
14 0251 (zonder netnummer)
+31 251 36 11 11 (buitenland)
+31 6 821 592 96 (WhatsApp
bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 16.30 uur)

Volg ons op

  • Twitter: @gem_Uitgeest
  • Facebook: /gemeenteuitgeest
  • Instagram: gemeente.uitgeest/
Over de site