Sociaal Team

  • Iedereen kan gratis bij het Sociaal Team terecht met vragen over:
    • Gezondheid
    • Zorg en mantelzorg
    • Zelfstandig blijven wonen
    • Werk
    • Dagbesteding
    • Geld
    • Opvoeden
    • Gezinsrelaties
  • Uw vraag kan over uzelf gaan of over een buur, vriend of familielid.

U kunt ook bij het Sociaal Team terecht als u iets wilt betekenen in uw buurt of wijk. Meer informatie over vrijwilligerswerk.

Inloopspreekuur en bereikbaarheid

Het Sociaal Team werkt voorlopig alleen op afspraak. Vanwege de coronamaatregelen en de toenemende besmettingen zijn er voorlopig geen inloopspreekuren van de Sociaal Teams. 

Ook de inloopspreekuren voor geldzaken en van organisaties die op onze locaties werken, zoals vluchtelingenwerk, zijn voorlopig opgeschort. Als u van tevoren een afspraak maakt kunt u wel gewoon bij ons terecht.

Sociaal Team Uitgeest

Maak een afspraak via 14 0251 of sociaalteamuitgeest@debuch.nl.

We zien u op de afgesproken tijd graag in het gemeentehuis, Middelweg 28, Uitgeest. (Vergeet geen mondkapje mee te nemen).

Kom langs! Er is veel mogelijk en ons advies is gratis.

Een vraag stellen aan het Sociaal Team

U kunt via de knop een vraag stellen aan het Sociaal Team. Zo nodig neemt het Sociaal team contact met u op.

Een vraag stellen

Hoe u het Sociaal Team kunt bereiken:

  • Telefonisch: maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur
  • Telefoonnummer: 14 0251
  • Locatie: gemeentehuis, Middelweg 28, Uitgeest
  • E-mailadres: sociaalteamuitgeest@debuch.nl

Opvoedvragen corona

Wat moet ik mijn kinderen over het virus vertellen? Hoe breng ik structuur in de dag? Hoe kan ik thuiswerken en toch tijd aan mijn kinderen besteden? De Jeugd & Gezinscoaches geven u antwoord op dit soort opvoedvragen tijdens de coronacrisis. Zij zijn iedere werkdag de hele dag bereikbaar via het algemene telefoonnummer 14 0251.

Hoe het Sociaal Team werkt

  • U hebt een vraag of probleem: u neemt contact op met het Sociaal Team.
  • U krijgt een contactpersoon toegewezen.
  • De contactpersoon brengt met u de situatie in kaart en kijkt met u naar de meest geschikte oplossing.
  • Als dit nodig is, wordt gezamenlijk een ondersteuningsplan opgesteld.
  • In het ondersteuningsplan staat wat voor hulp u nodig hebt en wie dat het beste kan bieden.
  • Als er een verwijzing nodig is voor professionele hulp, dan zorgt uw contactpersoon ervoor dat dit wordt aangevraagd.